Thursday, October 23, 2008

Trucul meu, azi

Cel mai mare truc al femeii e sa fie aparent atat de fragila si totusi sa fie atat de puternica. Al doilea cel mai mare truc al femeii e sa fie aparent atat de puternica si totusi sa fie atat de fragila...

In noaptea asta, la 1.24, am o dorinta. N-am o lumanare pe-un tort, n-am o stea cazatoare, dar am un blog al meu, unde ma aberez, si am sa-i incredintez dorinta... Iar cand am sa citesc odata, candva, ce-am scris in 23 octombrie 2008, la 1.24, am sa-mi amintesc de ce am avut dorinta asta...

„I wish i were a cricket, oh i wish, i wish...
So that i be simple and light,
Rest on a leaf and sing all through the night... oh i wish, i wish.
I wish i were a butterfly, a black and mauve one,
So that i know not about old age, live my life fast and regret none.
Oh i wish, i wish...
I wish i were a cloud, a niner if i could,
So i be always high and care not if misunderstood...
„Is that a flower? Is that a dove?”
No, it’s none of the above...
I wish i were a child, of no yesterdays or tomorrows,
Oh i wish, i wish i only had today, no worries and no sorrows.”

Vreau sa mai am ochii aia mari ce-i aveam cand eram copil si ma trezeam in dimineata de Craciun, mergeam in sufragerie si vedeam bradul impodobit...ochii aia ii vreau... mi-ar placea sa mai pot vedea lumea prin ei, macar o data...

1 comment:

Amelia said...

I get the chills de fiecare data cand feederul meu imi arata ca ai postat. I just know it is going to get me emotional. Ciudat, de dimineata m-am trezit cu o dorinta ciudata sa imi amintesc de oamenii care mi-au luminat copilaria.
I don't like you. You read minds :D