Wednesday, November 05, 2008

Congratulations, you've pulled a Julesy!

Acesta este un post care cu siguranta va avea o a doua parte si poate chiar si o a treia, sigur nu peste mult timp, pentru ca aici e vorba de poezie urbana, care, da...e un nesecat izvor de inspiratie. Daca as fi varianta de blog a Marioarei Murarescu, as spune ca acesta este un post din categoria „Perle”, „De prin lume adunate” sau „Replici memorabile”... dar cum nu sunt, spun ca acesta este un post ce contine dialoguri si replici din categoria „Blonde moment”, Hmm?!", „You’ve got to be kiddin’ me!”, „Pam! Pam!”, „What??!!”, " Oh, my God, can't belive you just said that!". Sau, daca s-ar fi desfasurat int-un desen animat japonez, reactiile protagonistilor ar fi fost exprimate printr-o imensa picatura de transpiratie scursa pe tampla lor sau o bula de conversatie deasupra capetelor care ar contine graitoarele „?!?”... Mai pot garanta faptul ca, dupa fiecare replica din acest post, a urmat un moment in care s-au auzit greierii cantand... si s-a putut observa si un ciulin dus de vant pe o strada pustie, asta pentu efectul vizual...
Orice asemanare cu persoane cunoscute pe care s-ar putea sa le recunoasteti dupa stilul oratoric sau mai stiu eu dupa ce alt criteriu, nu este pur intamplatoare... Don’t take it personal, no harm intended.

1. - „M-am trezit azi noapte pe la ora 2 pentru ca latra luna ceva de groaza....”
- „Latra luna !?!”
- „Luna e cateaua mea.”
- „Aham...aveai o pisica prin preajma, asa-i?”
- „Nu, un cal...”

2. - „Sper sa terminam cu shoppingul mai repede si sa apucam sa mancam ceva la food-court.”
- „Nu cred ca terminam cu shoppingul inainte de ora 10...”
- „Eu asa stiu ca food-court-ul e deschis si dupa 10.”
- „Crezi?”
- „Nu.”

3. - „O geisha, un iepuras Playboy si o Hula-girl intra intr-un bar...”

4. - „Ai luat meeereeee...?”

5. - „Nu te-am prea vazut in ultima vreme, pe unde te ascunzi? Cu rolele pe mal nu te-am vazut, la bazin nici atat...”
- „Cu rolele pe mal n-am mai fost din clasa a 7-a iar la bazin obisnuiam sa merg, dar acum chiar n-am mai fost de mult.”
- „Si atunci ce faci? Cu ce-ti umpli timpul liber? Mergi la solar si atat?”

6. - „Da-ti jos bascuta ca esti prea serioasa si grava.”
- „Si ciorapii?”
- „Si ciorapii...”
- „...ok, ii dau jos...si mi-i trag pe maini, imi pun o oala in cap, iau o lingura de lemn, ies pe strada si bat ritmic, lingura in oala: „Pan-se-lu-te! Pan-se-lu-te!...”... azi urasc panselutele.

7. - „N-am stiut ca te-ai mutat...”

8. - „Boo hoo...”

9. - „Aseara am fost in Phi, in After eight, in Seven, in Obsession...super distractie, am dansat, am baut, ne-am urcat pe mese ca-n Wings, am plecat trei, ne-am intors doua... foarte fain a fost.”
- „Fain de voi, super... eu sunt iubita.”

10. - „Elena nu bobeste si n-ale dinti... da’ lade.”

11. - „Nu tlebe cu...”

12. - „ ... e ca si cand calatoresti cu avionul. Daca pilotul rateaza decolarea si eu raman in avion, clar, ii mai dau o sansa. Dar daca rateaza decolarea si eu m-am dat jos din avion, i will never fly that plane again.”

13. - „Asta e fetita ta?”
- „ Nu, e nepoata mea.”
- „ Draguta. O baie?”
- „ Doispe.”
- „Nu, o baie, unde gasesc?”
- „Doispe ani.”
- „ Ok....”

14. - „Daca merge cineva la ea la spital, sa-i transmita ca-i doresc tot ce mi-a dorit ea mie... daca mi-a dorit de bine, ok. Daca mi-a dorit de rau, naspa moment...”

15. - „ Vai, stii ce multa lume m-a vizitat in spital?.... Treispe oameni.”

16. - „Cu ce sa va servesc?”
- „ O limonada, te rog.”
- „ De ce sa fie limonada?”
- „ ?!?... De piersici, te rog.”

17. - „Cea mai grea iarna a fost iarna lui ′83. Tin minte asta ca e anul cand te-am nascut pe tine.”
- „ Mama, eu m-am nascut in ′84.”

18. - „Sunt in intarziere deja... Cum sa fiu in intarziere cand am inceput sa ma pregatesc cu 9 ore si 32 de minute inainte?!”

19. - „Dizniiiileeend!!!”

20. - „Ajung la nebuni asa...”
- „ Iti dau ciorapii sa ti-i tragi pe maini...”

21. - „ Vreau sa te intreb ceva.”
- „ Nu, nu e virgina.”
- „ Ok, eu vroiam sa te intreb daca ai o prinzatoare de par...”

22. - „Uneori, e placuta o plapumioara calda, ajungi sa-i duci dorul. Dar de cele mai multe ori, e asa de placut sa te intorci si sa gasesti perna rece...”

23. -" Ahiu, ahiu.... da, sunt false genele, dar asa-i ca arata natural? Am fost sambata la o nunta si am zis sa imi fac un machiaj deosebit si mi-am pus gene false. Dar nu tin mult, pana la prima spalare."
- "... e luni azi."

24. -" Buna ziua, ce mai faceti? Nu sunteti cu catelul? Ce mai face micutul?"
- " A murit acum doua saptamani ."

25. - "Nu poti sa ma musti de cur, sunt si eu un sufletel."

26. - "Am o opinie
-"Eu am o teorie..."

26. – „ Esti rea... tare rea.”
- „ Muahahahaaaaa!! ”

-VA URMA-

Nota: ultima linie de dialog apartine bunului prieten Alecu si n-are a face cu penultima linie de dialog, dar se potriveau de minune si nu m-am abtinut abtine sa nu le alatur. Multumesc pentru intelegere.

P.S. Ar mai fi ceva... nici o alta poza nu mi s-a parut a fi mai potrivita pentru acest post. E mai mult decat graitoare, pentru ca am fost de atatea ori fie cel din stanga, fie cel din dreapta... si cand sunt cel din dreapta, de obicei aud: "you've pulled another Julesy".

3 comments:

Amelia said...

ma
sufoc
de
ras.
Long live the "Oopsie, I did a poopsie"-s, muahaha

Amelia said...

tocmai mi-am mai amintit o chestie:
.....
damn...
am uitat...
revin :D

Amelia said...

Mi-am amintit :)))
In vama la unguri:
- A, sunteti din Arad, inseamna ca trebuie sa stiti maghiara!
- Pitzit.
- [insert some hungarian phrase here]
- Chicit pitzit...
=)))))))