Wednesday, November 26, 2008

Postul de dimineata


S-au incheiat cele cinci ore de somn pentru mine... nu mi-au ajuns, evident. Cu ochii lipiti initial, acum doar pufosi, cu amorteala inca in mine, fara sa-mi fi baut cafeaua si fara sa fi vorbit un cuvant pe ziua de azi, am decis ca decat sa mai aman alarma a N-a oara, mai bine ma ridic putin mai sus in pat, imi pun o perna la spate, deschid laptopul si scriu despre... alarma si amanatul ei.

Nu suport alarma. I am not a morning person !! Si pe langa asta, n-ati observat ca intotdeauna strica visele bune, la mustata? Fix cand nu trebuie suna. Party spoiler!!

Mi-am amintit un fragment de stand up comedy de-a lui Seinfeld. Povestea despre cum mintea, aflata in denial, care nu e doar un rau in Egipt, se lupta din rasputeri sa incorporeze alarma in vis, numai sa nu accepte faptul ca, da, e gata somnul si da, e dimineata si da, hai ridica-te din pat.

Bless me, tocmai am stranutat de patru ori!! Daca nu stiam ce-mi lipseste, acum stiu. O raceala. Tuse si nasuc infundat?!

Sunt tanara si mi-e somn, asta e adevarul. Nu cunosc pe cineva care sa nu fi implinit 45 de ani inca si caruia sa nu-i placa somnul. E o prerogativa a tineretii. Cu toate astea, nu cred ca, vreodata, am sa ajung sa ma trezesc datorita ceasului biologic la... 5 dimineata!! E absurb. Mintea mea e in denial cu privire la ipoteza asta...

Dar revenind la alarma, am decis un lucru. Alarma telefonului meu suna asa:
... care e o melodie draguta si potrivita pentru primele douazeci de secunde in care nu stii pe ce lume traiesti in sensul ca nu te agreseaza prea mult, dar nu vreti sa stiti de cate ori am amanat-o...

Asa ca am decis, ca de maine, alarma telefonul meu sa sune asa:

... sigur am sa ma trezesc mai devreme si sigur cu mai multa energie, iar daca reusesc sa incorporez Thunderstruck in visul meu, am sa ma bat singura pe umar in semn de apreciere.

Iar daca nici asta nu ma va lecui de boala grea a somnului, ramane un singur lucru de facut. Cumpar un ceas din ala retro, metalic, cu clopotei, care suna ca si cand ai bate repede-repede cu o lingura intr-o oala mica, si am sa-l pozitionez la cel putin 20 de metri de pat... sunetul ala sigur n-am sa-l suport si va trebui sa ma ridic sa-l opresc... dar stai, nu-i bine... ala nu are snooze, ma sabotez singura.

Buna dimineata!!

1 comment:

Jules said...

Vezi de ce imi pun eu "the cuppycake song" la alarma? Si nici nu intentionez sa il schimb vreodata :D

PS: Pt tuse si nasuc infundat recomandam o batistutza cu inimutze roz :D Legata pe trompa, evident :))

Gud morning tu iu tu :|

PPS: Sunt logata cu userul tau, mi-e asa de lene sa il schimb....

Amelia