Sunday, November 23, 2008

I, robot?

Am inceput o lista azi... nu cred ca exista cineva care sa intruneasca toate cele cuprinse in ea si sa fie homo sapiens, dar stiu pe cineva care nu este nimic din toate de mai jos. EU...

Tot respectul pentru cei ce:
1. sunt constiinciosi. Aceia care nu si-au scris niciodata caietul de lecturi in ultima seara a vacantei de vara;
2. reusesc sa nu-si arda toate podurile in urma lor... i burn all my bridges;
3. au rabdare, construiesc caramida cu caramida, stiu ca inainte de a fugi, mergi catinel-catinel... eu sunt Run, baby, run! si daca s-a impartit vreodata rabdarea la vreo coada, eu sigur n-am avut rabdare sa stau la ea;
4. sunt multumiti cu ceea ce au. Acum mi-am amintit de "why want the moon when you already have the stars? " mbineee.... ;
5. nu lasa garda jos niciodata, nu spun "ai dreptate", "am gresit" sau "iarta-ma"... Sunt mult mai castigati. Constiinta incarcata, ganduri negre? Bonux Alb al Magdei Catone scoate totul la spalat;
6. sunt intr-atat de motivati de un lucru, incat nu se lasa furati de peisaj. "Ai luat meerreee?" spune tot in materie de sidetrack...;
7. dorm si nu-si duc gandurile cu ei in vise. I hate it when that happens. "Dormi, ai sa te simti mai bine." ... Really?! De obicei, imi duc furtunile cu mine in vise, unde, ca sa vezi, nu exista limite si ma mananca suprealismul care chiar nu ma ajuta cu nimic;
8. vad atat de clar the writing on the wall - I must get an eye check pentru ca de prea multe ori am auzit "... dar era atat de evident!";
9. stiu ca nimic nu se primeste pe gratis. The best things in life are for free?? NIMIC NU E GRATUIT!!!
10. sunt convinsi 100%, fara gram de indoiala, ca urmeaza ceva dupa moarte... I still have to work on the last 1%. Utimul procent e always the trickiest one...;
11. nu repeta aceeasi greseala de doua ori. Shivaree - Bossa nova: "You can't fall down the stairs two times the same way"- I live to tell the story;
12. fac economii. Poate n-am eu habar de ceea ce "zile negre" inseamna de fapt;
13. mereu pun binele lor mai presus de binele tuturor celorlalti. Am pierdut numarul zilelor cand, feeling shitty myself, am raspuns la telefon si am auzit : "Vai, asa o zi aiurea am avut si asa de down ma simt..."... 45 de minute mai tarziu... "Multumesc ca m-ai ascultat, tu cum esti? Am un apel pe celalalt fir, hai ca ne auzim. Pusi!"... Daca ziceam dupa prima fraza "Auzi, i really don't give a flying fuck" eram rea, tare rea... dar puteam sa ma bucur de 45 de minute de viata pe care am sa le cersesc odata, cu siguranta;
14. au stomac pentru orice, atata timp cat le serveste scopului lor. Asta nu pot sa spun ca intr-adevar respect, dar ma fascineaza oamenii astia... The evilness, muahahaha!!;
15. sunt punctuali. Sunt sigura ca si daca mi-as da toate ceasurile cu 15 minute in urma, pentru mine, s-ar inventa jumatatea de ora academica;
16. datorita lor s-a nascut expresia "ignorance is bliss"... Mi-ar placea sa merg in munti, sa cresc oi, sa traiesc out of the fat of the land. Ce uninominale, incalzire globala, fuchsia, Obama, diplomatie, Large Hadron Collider, definitivat?? Branza, mai. Branza!!;
17. reusesc sa nu aiba second thoughts. Laura Marling - New Romantic - "My mind has fucked me over more times than any man could ever know";
18. au un instinct de conservare dezvoltat. Observ, pe zice ce trece, ca sunt din categoria "kamikazeeeee!!!!" Ai zice ca trecand anii, inveti ceva, dar eu chiar nu imbatranesc cu folos...;
19. iau lucrurile asa cum vin, fara sa interpreteze substratul. Vezi 17.
20. gandesc la rece si nu sunt luati prin surprindere de nimic. Dupa ce ca nu sunt 19, am talentul innascut de a lua in considerare toate variantele posibile, mai putin cea care ma pocneste fix in bot.

Eh, cam astea ar fi... Solicit meditatii pentru oricare din cele 20 de puncte de pe lista mea. Va multumesc, noapte buna.

3 comments:

Andi.Popescu said...

Laura Marling - New Romantic - "My mind has fucked me over more times than any man could ever know" - This is actually too funny! :))
It made my day.
Thanks!

Jules said...

Eu ma simt ca violata, dar daca tie ti-a facut ziua, hai fie, treaca de la mine. Sa-ti fie de bine! :))

Sergiu said...

Cateva din calitatile din lista se intersecteaza si uneori se contrazic.
In plus nu sunt toate avantajoase. De exemplu:
"iau lucrurile asa cum vin, fara sa interpreteze substratul"
se contrazice cu 20 si in plus a vedea doar perspectiva generala te pune in dezavantaj in situatia in care detaliile sunt cele care dau claritate si sens in cele mai multe situatii. A vedea "in mare" ceva, te poate impinge catre capcana ideilor fixe si a prejudecatilor.
Alt punct care vreau sa-l comentez e 16 :) . Din punctul meu de vedere e mai bine sa intelegi chiar daca asta duce la teama sau alte lucruri negative, fiindca asta e pasul inainte, iar teama e un lucru pe care inveti sa-l controlezi. Durerea(temporara) adusa de frica e un sacrificiu meritat pentru a incerca un pas spre evolutie.